Fajna Muzyczka ^^

czwartek, 5 marca 2015

Wywiad z UkradnijDlaMnieNiebo


Od zawsze chciałam zrobić wywiad z kimś znanym, jednak gdy prosiłam o niego, MovieStar nie odpisywały

albo mówiły, że nie udzielają wywiadów.

W końcu udało mi się :D

UkradnijDlaMnieNiebo zgodziła się :D

Nie będę już owijać w bawełnę i zrobię ten wywiad :D
Więc zaczynam.

  Jak dowiedziałaś się o MovieStarPlanet ?

Odp.O MovieStarPlanet dowiedziałam się od przyjaciółki

  Czy kiedykolwiek myślałaś, że staniesz się popularną osobą w tym wirtualnym świecie ?

Odp.Raczej nie myślałam o sławie, ale o dobrej zabawie zawartej w grze.

  Pamiętasz tytuł swojego pierwszego filmu ?

Odp.Nie pamiętam tytułu mojego pierwszego filmu.

  Co sądzisz o 10 sek ?

Odp.Uważam, że robienie 10 sek to dobry sposób na zarobienie sc.

  Dziękuje za wywiad. Do zobaczenia.

Odp.Również dziękuje.Do zobaczenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz