Fajna Muzyczka ^^

czwartek, 5 marca 2015

Co zrobić, gdy podałam komuś hasło do mojego konta, a ktoś je zmienił?



Przykładowa sytuacja:
Nieznany użytkownik zaprosił Dominikę do znajomych. Po kilku rozmowach użytkownik ten zaoferował dziewczynce doładowanie VIP, dużo starcoins, a także wyższy level. Warunkiem było oczywiście podanie hasła. Po namysłach Dominika zgodziła się i jej konto zostało skradzione. 
Co zrobić w takiej sytuacji?
1. Wchodzimy na MovieStarPlanet
2. Poniżej miejsca, gdzie wpisujemy login i hasło, klikamy na "Zapomniałeś hasła?
3. Uzupełniamy okienko, które nam wyskoczy, czyli wpisujemy email oraz nazwę naszego użytkownika
4. Logujemy się na naszej poczcie
5. Jeżeli email nie został zmieniony przez złodzieja, znajdziemy tam hasło do naszego konta.
6. Logujemy się na naszym koncie i jak najszybciej zmieniamy hasło na nowe!

Co zrobić, gdy złodziej zmienił email?!
1. Wchodzimy na MovieStarPlanet
2. Zakładamy nowe konto. Oczywiście w tym samym kraju, w którym skradziono nam konto (Jak zarejestrować się na moviestarplanet?)
3. Klikamy, na pasku w prawym górnym rogu, ikonę "Pomoc", a następnie "Mój Użytkownik"
4. Poniżej ważnych informacji, naciskamy na "Zresetuj hasło". (Jeżeli email został zmieniony)
5. Wpisujemy nasz login i hasło, którym potwierdzaliśmy email
6. Wchodzimy na pocztę. Tam powinna znajdować się wiadomość z nowym hasłem. 

Także w zakładce "Mój Użytkownik" możemy znaleźć informacje dot. zmiany hasła, sytuacji gdy zapomnimy hasła i oczywiście, co zrobić, gdy ktoś przejął nasz profil. Dzieci i młodzież często szukają od razu rozwiązań w Internecie na różnych blogach, a przecież podstawowe informacje są tak blisko :)

Uwagi:
  • przeważnie nie wiemy czy ktoś zmienił nasz email czy też nie, dlatego warto najpierw skorzystać z rozwiązania "Zapomniałem hasła", a w ostateczności "Zresetuj hasło"
  • użyć opcji "Zapomniałem hasła" możemy, gdy wchodzimy na stronę startową MSP oraz wchodząc w zakładkę "Mój Użytkownik"
  • jeżeli nie potwierdziliśmy adresu email po zarejestrowaniu się, niestety, ale nasze konto najprawdopodobniej przepadło

  •                                                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz