Fajna Muzyczka ^^

piątek, 6 marca 2015

Światowy Ranking Msp!



Cześć!

Co tu dużo mówić..Post będzie o "Światowym Rankingu". Od najwyższego levela do najmniejszego.
Jak coś,źle napisałam bardzo przepraszam..

1# UK - ishacool
2# Deuchland - angelinatoni
3# France - POUPINE
4# Sverige - Alexh33
5# Danmark - simone1 234
6# Suomi - AlbanerSS
7# Polska - ALAKINGA
8# Turkiye - winnerboy
9# Norge - Jenin<3
10# Naderland - victoria1852
11# New Zealand - chyna smith
12# Canada - bluepopgirl
13# Irland - amberschatje3
14# Australia - purpleswagger
15# Espana - itzfairy
Obecnie jak widać zajmujemy siódme miejsce. Jak dla mnie to jest bardzo dobre miejsce,ale też mam nadzieje,że to się wkrótce zmieni i dobijemy chociażby do drugiego miejsca. :)
W  sumie nie mam pojęcia co tu jeszcze napisać,więc po prostu ja już się z wami żegnam. Paa :))
Nawet jeśli ktoś z podanych tu osób zdobędzie wyższy level. Nie będzie to zmienione! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz